Com a part de tots els programes acadèmics de l’EUHT StPOL (Grau universitari en Gestió Hotelera i Turística, Tècnic en Gastronomia i Restauració, Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina i Master in Hospitality Management), és obligatori pels alumnes realitzar períodes de pràctiques durant l’estiu.

Concretament, els estudiants que cursen el Grau universitari en Gestió Hotelera i Turística passen els estius fora de pràctiques, excepte els de 1r curs que realitzen les pràctiques de l’estiu al propi Hotel-Escola.

EUHT StPOL té acords firmats amb grans cadenes hoteleres multinacionals, fet que permet als alumnes especialitzar-se als departaments corresponents segons la seva especialització i els seus coneixements. L’Escola s’encarrega any rere any de personalitzar al màxim les pràctiques dels alumnes, segons les seves necessitats d’idiomes i coneixements previs. Aquest any hem plasmat a un mapamundi perquè els alumnes puguin veure les diferents localitzacions de pràctiques.

Així que…Records des de Sant Pol de Mar!