banner-pag-admisiones

Ubicat en un entorn tranquil i envoltat de natura on, amb un paisatge de platja, es pot gaudir del mar i de la muntanya

EstudiarVivirHotel

Estudiar i viure a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar

A només 45 minuts de Barcelona, permet una ràpida connexió amb una de les ciutats més atractives d’Europa. Des de Sant Pol de Mar es pot anar a Barcelona en tren i disposa de línia d’autobús directe per arribar a l’Aeroport de Barcelona-El Prat.

Les poblacions que envolten Sant Pol de Mar són Canet de Mar, poble costaner, i el municipi de Calella, població rica en comerç i serveis, molt turística durant l’època d’estiu.

El poble de Sant Pol de Mar de setembre a juny està replet d’alumnes que estudien a l’Escola. Aquests conviuen junts i comparteixen períodes de pràctiques amb els professors, de manera que any rere any la comunitat de Sant Pol esdevé una gran família.