banner-pag-admisiones-jornadas

Ubicat en un entorn tranquil i envoltat de natura on, amb un paisatge de platja, es pot gaudir del mar i de la muntanya

JornadasAbiertas

Jornades de Portes Obertes

Si estàs considerant venir a estudiar a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar, què millor que visitar-nos personalment i veure les instal·lacions?

Posem a la teva disposició diferents dates per a visitar l’escola i informar-te personalment sobre els programes de Grau universitari en Gestió Hotelera i Turística i el Tècnic en Gastronomia i Restauració.

Les Jornades de Portes Obertes consten d’una presentació dels estudis per part de la Direcció Acadèmica del centre i d’una visita guiada per les instal·lacions.

Escriu-nos en el formulari de contacte. T’esperem!

Les dates de les Jornades de Portes Obertes per la inscripció al curs 2018-19 son les següents:

• Dissabte 24 de febrer de 2018 a les 9:45h
  • Dissabte 31 de març de 2018 a les 9:45h
  • Dissabte 28 d’abril de 2018 a les 9:45h
  • Dissabte 26 de maig de 2018 a les 9:45h

Si estàs interessat en altres estudis, o no pots assistir a cap data de portes obertes, pots contactar amb el Departament d’Admissions per concertar una visita personal.

MÉS INFORMACIÓ
Noms
Cognoms
Indica a quina presentació vols assistir
Ciutat
Comentari
Accepto les condicions d’ús
En fer click al botó "ENVIAR" accepta la nostra política de protecció de dades.