Comença el curs 2016-17
3 octubre, 2016
EUHT StPOL acollirà la final del concurs “European Young Chef Award”
10 octubre, 2016
Mostrar tots

Alain Guiard, exalumne de Sant Pol, candidat a Cuiner de l’Any 2016

Com cada any a aquesta temporada, comença el tret de sortida del Cuiner de l’Any.

És en el primer dia del Fòrum Gastronòmic (del 23 al 26 d’Octubre), en què s’anunciarà qui dels cinc finalistes es coronarà Cuiner de l’Any 2016, entre ells l’ex alumne Alain Guiard.

El certàmen es basa en trobar propostes gastronòmiques de qualitat en al que es premia als productes de proximitat. Són cuiners emergents amb una base molt sòlialain-postda que s’ocupen de difondre a través de la seva feina uns valors basats en al cuina de proximitat i que busquen una òptima relació qualitat-preu.

Ens sentim molt orgullosos saber que aquest any, un dels finalistes és ex alumne de Sant Pol, concretament va cursar el programa de Tècnic en Gastronomia i Restauració i en l’actualitat regenta el restaurant La Mundana, en Barcelona: el xef Alain Guiard.

Vota a la web de La Vanguardia el candidat Cuiner de l’Any aquí.

Mira aquí el vídeo de presentació d’Alain Guiard:

La candidatura com a finalista al Cuiner de l’Any 2016 és un pas més en la trajectòria professional del xef Alain Guiard. Després del seu pas per l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar va passar per les millors cuines d’Europa (Sant Pau – Carme Ruscalleda, Àbac – Xavier Pellicer, Alain Ducassé – París, etc.) A l’any 2013 es va coronar com Campió del Món de Càtering:

Alain Guiard consigue la copa del mundo de Catering

Si vols conèixer una mica més a Alain Guiard, llegeix l’entrevista aquí.

Des de Sant Pol desitgem que Alain Guiard sigui el guanyador del concurs, i comparteixi junt amb altres exalumnes del centre el premi Cuiner de l’Any, ja que en pasades edicions dos dels finalistes i finalment el guanyador van ser formats a Sant Pol:

Dos exalumnos de EUHT StPOL candidatos a “Cuiner de l’Any”

Albert Ortiz gana el premio “Cuiner de l’Any 2014”