7 de Abril de 2015

Estudis: Direcció Hotelera

Altres estudiss: Post graus complementaris

Càrrec actual: Directora Barceló Monestir de Boltaña 5*****

Experiància anterior remarcable: Directora Barceló Cádiz 4 **** (I diversos destins com subdirectora, a Barceló Hoteles i Occidental Hoteles)

– Si retrocedim en el temps…¿Per què vas escollir l’EUHT StPOL?

El seu format i el seu Know How com Hotel Escola. EUHT StPOL ofereix claus que poques escoles poden ensenyar-te. Tens respecte per la feina, però no por. Els professionals “Made in Sant Pol” ens atrevim amb els reptes i sabem aprofitar les oportunitats i suma, el seu reconeixement internacional.

– ¿Quins records tens de l’EUHT StPOL?

Meravellosos, durs molt durs i intensos, molt intensos.

– ¿Actualment quin és el teu càrrec/funció?

Sóc afortunada, tinc l’honor de dirigir un fantàstic hotel de 5***** de la companyía Barceló Hotels. Un producte molt especial. És un hotel màgic, un antic Monestir del s. XVII restaurat amb molt de gust i més carinyo. L’Hotel Barceló Monestir de Boltaña.

– A la teva carrera professional, ¿quà creus que t’ha aportat estudiar a l’EUHT StPOL?

Em va obrir portes per portar a terme unes bones pràctiques i les vaig saber aprofitar. Vaig estar treballant 3 anys assumint un càrrec en la direcció de l’hotel on vaig fer les pràctiques, i després de l’experiència en l’impàs d’un any en uns hotels d’una petita companyia, vaig entrar a Barceló Hotels.

– ¿Creus que haver estudiat a l’EUHT StPOL t’ha aportat una avantatge professional respecte a altres professionals?

Sí, però s’ha de saber aprofitar les oportunitats.

– ¿Recomanaries estudiar a l’EUHT StPOL? ¿Per què?

Per descomptat, és una base clau per un professional hoteler.

– ¿Podríes explicar-nos breument les teves perspectivies o plans de futur?

El meu objectiu és seguir creixent com a professional, seguir formant-me poguent afrontar nous reptes. Però sobretot, disfrutar-ho molt.