Els alumnes de l’EUHT StPOL faran una demostració del plat “Gofre de patata amb escuma de patata brava”

Cada segon dissabte del mes, Barcelona acull un esdeveniment anomenat Eat Street a la Nau Bostik, a la Sagrera. Des de la seva creació l’any 2014, l’Eat Street descobreix talentosos xefs i fa tallers de jazz&swing en viu convertint-se en una cita gastronòmica i cultural per a públic de totes les edats.

L’objectiu de l’Eat Street és apropar la passió per la cuina als ciutadans en ple carrer, d’una forma relaxada i creativa. Aquest proper dissabte 14 d’abril, l’Eat Street fa 4 anys i estarà dedicat a les receptes amb cervesa. Així doncs, adopta el nom “Eat Street Beerthday”.

Els nostres alumnes del Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina ja ho tenen tot llest. Prepararan un gofre de patata amb escuma de salsa brava. No et perdis ni un sol detall de la recepta i anima’t a visitar l’Eat Street Beerthday!