La gran marca calcula oferir més de 600 llocs de feina al sector turístic i de restauració

Representants del departament de Recursos Humans de Bulgari han visitat EUHT StPOL per oferir als nostres alumnes l’oportunitat de viatjar a Dubai per unir-se a l’equip del seu nou hotel de luxe.

L’hotel, que està previst que s’inauguri pròximament, ocuparà a més de 600 persones del sector turístic i de restauració.

La trobada, que ha tingut lloc a la Sala Llevant de l’escola, s’ha dividit en dues grans parts. En primer lloc, una de les persones encarregades del reclutament, ha exposat l’oferta als alumnes explicant-los quin tipus de perfil i contracte es requereix.

També els ha transmès la filosofia Bulgari, basada en el turisme de luxe i centrada en fer, de l’estada a Dubai, una experiència ideal pel creixement laboral i personal dels nostres alumnes.

Finalment, s’han dut a terme les entrevistes. Els alumnes, nerviosos i il·lusionats alhora, han donat el millor d’ells per arribar a ser els candidats seleccionats. Molta sort a tots!