Enriquecedora participación de EUHT StPOL en EmCup 2013
Enriquidora participació de l’EUHT StPOL al EmCup 2013
11 gener, 2013
Alumni: Isabel Hernández (Promoción Dirección Hotelera 1999)
Alumni: Isabel Hernández (Promoció Direcció Hotelera 1999)
31 gener, 2013
Mostrar tots

Christian Lilley, representant de l’EUHT StPOL al “Maestros del Expresso Junior”

Aquest any se celebrarà la 10ª edició del concurs “Maestros del Expresso Junior” i EUHT StPOL participarà de la mà deChristian Lilley, alumne de segon curs de “Tècnic en Gastronomia i Restauració”, en la fase classificatòria pràctica que es realitzarà l’1 de març a Barcelona.

Aquest és un concurs internacional organitzat per l’empresa italiana de cafè espresso illycaffè i La Spaziale que pretén difondre la cultura del cafè i que, per això, reuneix en aquest esdeveniment a estudiants de les millors escoles d’hostaleria i restauració d’Espanya i Portugal.

El concurs consisteix en elaborar dos espressos i dos cappuccinos en un termini de 10 minuts. La correcta col·locació dels elements i el latte art seran objecte de puntuació, entre uns altres.

Molta sort, Christian!