Gestión de stocks Óscar Rivas
Gestió d’stocks: Óscar Rivas
13 novembre, 2013
Resúmen visitas y actividades especiales Noviembre
Resum visites i acativitats dels alumnes el mes de Novembre
2 desembre, 2013
Mostrar tots

Classes magistrals del Mr. Nowlis a l’EUHTStPOL

El Dr. Michael Nowlis estarà tota la setmana a la EUHTStPOL impartint l’assignatura ‘Administration Simulation Exercise-CHASE-CRASE’.

Nowlis estarà aquests dies entre els alumnes de 4t curs de Grau en Gestió Hotelera i Turística, del Master in Hospitality Management i del Master en Direcció de Food&Beverage).

A l’actualitat el Dr. Nowlis és Director del Senior Executive Program a London Business School, consultor de la gestió activa, presta serveis d’assessorament empresarial a les empreses multinacionals, al govern, organismes i associacions professionals i institucions acadèmiques en les indústries hoteleres, viatges i turisme.

En la seva llarga trajectòria professional ha arribat a treballar a més de 100 països i anteriorment va ser Director General i Director Executiu de International Hotel & Restaurant.