José Antonio Rodríguez, estudiant del Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina, és el guanyador de la primera edició del concurs nacional d’escoles de cuina Protur Chef, Mallorca 2017.

CapturaEl concurs s’ha realitzat entre el 17 i el 19 de març a l’hotel Protur Biomar Gran Hotel & Spa, a sa Coma, on han assistit xefs de prestigi nacional i internacional.

El concurs Protur Chef ha acollit a alumnes de l’Escola d’Hostaleria de les Illes Balears (EHIB), l’IES Puig de Sa Font, IES Alcúdia, IES Juníper Serra i Amadip Esment Escola de Mallorca; de Barcelona, EUHT StPOL, Escola SC de Tenerife de Canarias, Escuela Superior de Hostelería de Extremadura; CIFP Carlos Aroza de Galicia; i Centro Superior de Hostelería Mediterráneo de Jaén.

El conseller delegat de Protur Hotels ha manifestat la intenció de donar continuitat a aquest concurs, que va nèixer arrel d’una xerrada amb el xef català Ferran Adrià.

A l’esdeveniment s’han ofert les millors receptes de les grans promeses de la gastronomia a Espanya en el concurs gastronòmic.

El concurs ha consistit en l’elaboració d’una recepta a base de porc negre mallorquí, en la que és indispensable que s’hi combinéssin filet i carré, a més d’un llistat d’ingredients que s’havien d’afegir i l’imprescindible segell personal que cada concursant podia elaborar.

La Vanguardia