banner-pag-interna

Dotem a l’estudiant amb els coneixements destreses, habilitats, tècniques de treball, actituds actituds i un comportament necessari per ser un “tot terreny”.

GRAU UNIVERSITARI EN GESTIÓ HOTELERA I TURÍSTICA

INFORMA-TE’N SENSE COMPROMÍS
Noms
Cognoms
Ciutat
Comentari
Accepto les condicions d’ús
En fer click al botó "ENVIAR" accepta la nostra política de protecció de dades.

TESTIMONIS

Aixa Arún

Directora de calidad y desarrollo de RRHH. H10 HOTELS. Promoción 1998.

“Els meus companys i jo coincidim: els alumnes de Sant Pol són garantia de professionalitat. La combinació teòrico-pràctica d’Hotel-Escola prepara als futurs líders hotelers ensenyant la realitat del sector en la mobilitat internacional com part del seu desenvolupament directiu”.

Enrique Aranda

General Manager at Hilton Diagonal Mar Barcelona. Class of 2002

"L’après a Sant Pol, els seus coneixements i experiències, et fan brillar amb llum pròpia i aconseguir ràpidament les posicions que vulguis amb el límit que tu decideixes com únic límit professional".

Bruno Hallé

Soci Director de Magma Hospitality Consulting. Barcelona. Promoció 1991.

"Vaig triar EUHT StPOL per ser una escola reconeguda i per la formació pràctica que ofereix. L’escola em va aportar la base del coneixement de l’hostaleria, a més de la vessant pràctica de negocis i relacions amb antics alumnes".

Julie Frank.

Digital Field Marketing Manager Nothern Spain. Starwood Hotels and Resorts Worldwide. Promoció 2010.

"Gestionar la confiança i el prestigi d’una marca com la de Sant Pol és una carrera de fons del qual només arriben aquells que realitzen un treball seriós i de rigor."