banner-pag-interna

Dotem a l’estudiant amb els coneixements destreses, habilitats, tècniques de treball, actituds actituds i un comportament necessari per ser un “tot terreny”.

Tècnic en Gastronomia i Restauració

INFORMA-TE’N SENSE COMPROMÍS
Noms
Cognoms
Ciutat
Comentari
Accepto les condicions d’ús
En fer click al botó "ENVIAR" accepta la nostra política de protecció de dades.
CGRStPOL-catalan-02

TESTIMONIS

Alex Garés

Xef executiu a Ritz Carlton Hotels and Resorts (Tailàndia). Promoció 1999.

“He vist els meus somnis realitzats i he pogut desenvolupar la meva carrera a llocs insòlits i en les millors cadenes hoteleres. Sant Pol va ser l’inici del viatge, a través de qui vaig aconseguir la meva primera feina a un restaurant de prestigi”.

Josep Solé

Responsable de Food & Beverage del Hotel Marqués de Riscal 5*. The Luxury Collection – Starwood Hotels & Resorts. Promocions…

“La combinació de la formació pràctica, teòrica i de gestió que he adquirit a Sant Pol m’ha ajudat a aconseguir posicions de responsabilitat a hotels i restaurants de prestigi”.

Ramon Freixa

Premi Nacional de Gastronomia 2014. 2** Michelin. Freixa Tradició. Avalon. Promoció 1993.

“La vocació per la cuina ve dels meus pares. El sistema de treball, les tècniques de gestió i la titulació universitària els vaig obtenir a l’Escola de Sant Pol”.

Albert Ortiz

Axol Restaurant (Cabrils). Guanyador del Premi “Cuiner de l’Any 2014”. Promoció 2002.

“L’aprenentatge del CGR StPOL t’aporta les tècniques que necessitaràs a la vida real. Això et porta a evolucionar com a cuiner: ser conscient que tens que aprendre-ho tot, tots els detalls son importants per després saber el que realment vols”.