El Recinte de Montjuïc (Barcelona) acollirà la 25ª edició del Saló del Turisme B-Travel, que tindrà lloc del 21 al 23 d’abril

EUHT StPOL ha estat escollida per la Diputació de Barcelona com a centre educatiu encarregat de gestionar l’espai gastronòmic de plats de la costa Barcelona-Maresme del B-Delicious, l’àrea gastronòmica del Saló del Turisme B-Travel.

Foto1Una representació dels alumnes del Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina d’EUHT StPOL cuinaran per al B-Delicious, una iniciativa que preten donar a conèixer els atractius eno-gastronòmics de diferents poblacions catalanes i espanyoles, així com d’altres molts països.

Els plats amb els que participaran són: Esqueixada de bacallà, romesco, avellanes garapinyades i pols d’oliva; Arròs negre, essència de gambes i allioli de pèsols; Mar i muntanya de mandonguilles i sipions i, de postres, maduixes, galeta i crema catalana de mango.

Els assistents podran degustar les creacions elaborades pels nostres alumnes i les que proposaran alguns dels restaurants més coneguts del panorama gastronòmic actual. B-Delicious també oferirà cates de vins, caves, licors i cerveses artesanes així com tallers i demostracions a càrrec de grans xefs.

La fira, que aquest any celebra el seu 25è aniversari, tindrà lloc del 21 al 23 d’abril al Recinte de Montjuïc de Barcelona. L’entrada general tindrà un cost de 8€ si s’adquireix abans del 20 d’abril i de 10€, si es compra a partir del dia 21. El cost del B-Delicious serà d’1€ per degustació gastronòmica.