És la 5ª millor escola universitària del món en Hoteleria segons l’índex “Employer Reputation” (reputación entre los empleadores del sector)

L’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar, centre adscrit a la Universitat de Girona, és el primer centre universitari espanyol en l’àrea d’Hoteleria i Turisme en entrar a formar part del prestigiós Rànquing Mundial d’Universitats publicat per QS, rànquing anual de 800 universitats del món, disposades segons la qualitat de l’ensenyament per àrees de coneixement.

ranking_logo_SUB2018_HOS01_501El Rànquing QS té en consideració diversos indicadors. Entre ells, els més importants són la reputació acadèmica nacional i internacional i l’índex ”Employer Reputation”, que depèn de com de coneguts i apreciats siguin els estudiants graduats de la universitat entre les empreses del sector.

L’EUHT StPOL és un dels 12 centres espanyols que apareixen al rànquing de les 50 millors universitats del món per disciplines concretes. A l’àrea de Hospitality and Leisure Management (Hoteleria i Turisme), l’EUHT StPOL és el 1r i únic centre universitari a Espanya, sent així la millor en la seva especialitat. A nivell europeu, l’EUHT StPOL ocupa la posició número 17 sent, a la vegada, la 48ª a nivell mundial en la mateixa especialitat.

La notícia, de la qual l’EUHT StPOL se sent molt orgullosa, s’ha publicat als següents mitjans de comunicació:

El País

La Vanguardia

La Vanguardia Maresme

El Español

Bolsamanía

Antena3 TV

Ara.cat

EurpaPress

El Mundo

El Economista

ABC