Aquest cap de setmana es celebra la quarta edició de l’esdeveniment que reuneix una vintena de restaurants i establiments del poble

IMG_5157L’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme (EUHT StPOL) ultima els detalls del menú que presentarà a la quarta edició de la Mostra Gastronòmica de Sant Pol que es celebra aquest cap de setmana al Parc del Litoral. L’acte, organitzat per l’Ajuntament de Sant Pol de Mar, pretén donar a conèixer la gastronomia local a nivell de tota la comarca a partir d’un tast dels millors productes i dels plats més representatius del poble.

IMG_5156

L’EUHT StPOL vol conquistar l’estómac dels més de 2000 visitants que s’hi esperen amb la següent proposta: un gaspatxo de préssec vermell d’estiu i Bao (pa xinès al vapor) mar i muntanya amb aromes orientals. Aquest segon plat està pensat perquè també en puguin gaudir les persones celíaques.

A més a més, l’EUHT StPOL serà l’encarregada de donar el tret de sortida a la Mostra el divendres dia 16 a les 18.30h. Ho farà amb un còctel de benvinguda; un mojito ben fresc per a tots aquells que hi assisteixin.

La Mostra Gastronòmica s’allargarà fins diumenge i comptarà amb la participació d’una vintena de restaurants i establiments. Oferirà, també, tallers de cuina pels més petits i tasts de vins pels adults. No hi faltarà, com cada any, la música, que tindrà el jazz com a protagonista.

Descarrega el programa aquí.