Les Jornades Europees d’Ocupació, del sector de l’hostaleria i restauració, es van celebrar els dies 29 i 30 de maig a Terol. Aquestes jornades, organitzades per EURES i la Diputació d’Aragó, van ser dedicades a tractar els següents temes: lliure circulació de persones treballadores, mercat de treball en hostaleria i restauració, FP Dual a Alemanya, convalidacions de FP en l’espai econòmic europeu, recerca d’ocupació fora d’Europa i l’oferta formativa de diferents escoles d’hostaleria, entre elles, EUHT StPOL.
El director acadèmic de l’EUHT StPOL, José Hernández, va participar explicant els programes formatius de l’escola,  destacant el pla d’estudi oficial únic a Espanya, el Grau Universitari en Gestió Hotelera i Turística.
José Hernández va formar part de la taula rodona amb el títol ‘‘Proyección del sector hostelero español en Europa’’,on també van participar altres escoles d’hostaleria i representants de la cambra de comerç espanyola, Carmen Serrano i María Vigara.
L’EUHT StPOL sempre ha apostat per a la internacionalització d’estudiants i professors. La col·laboració de professors d’experiència internacional, així com els millors professionals experts com Ferran AdriàJoan Roca i antics alumnes reconeguts professionalment com Ramon Freixa, Xavier Pellicer, Alex Gares…, és habitual en cada curs.
També és important destacar que cada any se celebren les Jornades de Desenvolupament Professional, on els estudiants  tenen l’oportunitat de tenir entrevistes amb els representants de recursos humans de les millors empreses hoteleres i de restauració per fomentar així, un pla de carrera professional a nivell europeu o internacional.