El taller ha durant una hora aproximadament i ha reunit públic de totes les edats

L’EUHTStPOL ha participat a la Fira de Girona impartint un taller de cuina per a joves. Durant l’activitat, que ha durat una hora aproximadament, els coordinadors del Màster en Artes Culinarias y Dirección de Cocina y del Master in Culinary Arts and Kitchen Management, han mostrat unes 6 receptes de cuina ràpida i saludable.

I és que l’objectiu del taller era demostrar que, sent jove o no, es poden cuinar plats elaborats amb ingredients bàsics que podem trobar en un supermercat, de preu assequible i de fàcil preparació.

L’activitat, que s’ha fet a l’estand de la Universitat de Girona – amb la que l’Hotel-Escola està afiliada -, ha comptat amb un torn de dubtes o preguntes per part del públic.

Tot i que la Fira ha reunit persones de totes les edats, a totes elles els han semblat útils els recursos que els coordinadors dels nostres màsters els han donat.