El nou nomenament s’ha dut a terme arran de la jubilació del Sr. José Hernández García, Director Acadèmic fins el moment

Eva canaletaLa Dra. Eva Canaleta-Safont, Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques (EUHT StPOL) llicenciada en Història (Universitat de les Illes Balears), en Antropologia Social i Cultural (Universitat de Barcelona) i Doctora en Història (Universitat de les Illes Balears) ha estat nomenada Directora Académica de l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

La Dra. Canaleta-Safont, exalumna de l’EUHT StPOL, ocuparà el càrrec arran de la jubilació del Sr. José Hernández García, Director Acadèmic del centre fins el moment.

La seva trajectòria professional s’ha centrat, principalment, en la investigació qualitativa en l’àmbit de la salut. Així mateix, conta amb una àmplia experiència en el món de la hotelería i de la restauració. Després de 4 anys com a coordinadora del Master in Hospitality Management de l’EUHT StPOL, la Dra. Canaleta-Safont es posarà al cap de la Direcció Acadèmica de l’Escola, etapa que afronta amb ganes i il·lusió.