“Sant Pol de Mar, Vila Universitària”

Del 19 al 25 de Juliol es celebra la Festa Major de Sant Pol de Mar.

Cada any l’Ajuntament dedica la Festa Major a una entitat del poble, i aquest any ha escollit la nostra Escola per commemorar el 50è aniversari sota la temàtica “Sant Pol de Mar, Vila Universitària”.

Així doncs, el proper Divendres 22 de Juliol a les 22:00h es proclama oficialment l’inici de la Festa Major amb la Repicada de campanes, el Pregó i el Brindis de Festa, on aquest any la temàtica principal serà la celebració del cinquanta aniversari de l’EUHT StPOL i el reconeixement de la nostra trajectòria.

El Pregó el protagonitzarà en Lluís Serra, Director de l’EUHT StPOL i l’acompanyarà la Regidoria de Festes del poble amb una escenificació i un montatge audiovisual de la història de l’Hotel-Escola que donarà la benvinguda als assistents a gaudir de la Festa Major.

Fotografies i vídeo del Pregó de les Festes de Sant Pol de Mar:

IMG-20160726-WA0005