Encara que el curs acadèmic 2015-16 va acabar a inicis del mes de Juny, l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar ha impartit aquest estiu per segona edició el Curs d’Estiu dirigit a estudiants de carreres en Turisme, Hoteleria, Administració d’Empreses o Gastronomia.

El Curs d’Estiu, de dos setmanes de duració, té com a especialitat la Direcció d’Hotels i Restaurants o la Cuina i Gastronomia, ha tancat la segona edició amb tres grups, en el que més de 60 estudiants, procedents de més de 10 nacionaltiats, han pogut cursar 6 matèries (sumilleria, esdeveniments, gestió de destins, sistemes de distribució, cultura gastronòmica i cuina molecular) i complementar-les amb visites professionals a llocs importants del sector com és el Mercat de la Boqueria, el museu Jamón Experience, i combinar-ho amb dinars de degustació de 5 plats amb maridatges i la visita de les vinyes del celler orgànic Alta Alella.

A més de l’experiència acadèmica, els alumnes que han cursat el Curs d’Estiu s’han emportat altres experiències enriquidores com haver compartit estudis i moments d’oci amb companys de païssos i cultures diferents, i la d’haver viatjat i gaudit de la Costa del Mediterrani durant els caps de setmana lliures que cada estudiant ha decidit què fer.

A més de l’experiència i coneixement adquirit al Curs d’Estiu, els estudiants podràn convalidar el curs per matèries i crèdits universitaris a les seves universitats d’orígen.

Mira com els alumnes han compartit el seu #stpolexperience.

Foto-CursoVerano