Vols més informació?

Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya

És un dels concursos de cocteleria més antics del país, en el qual s’entrega el Premi al Millor Cocteler Jove de Catalunya. Un esdeveniment anual en el qual participen estudiants i professionals menors de 25 anys residents a Catalunya.

La peculiaritat del concurs radica en dos aspectes: un d’ells és que no s’atorguen premis en metàl·lic i l’altre, que persegueix l’objectiu de despertar entre els joves estudiants l’interès per desenvolupar una carrera professional a l’àrea de servei de sala, molt demandada per les empreses hoteleres i els restaurants comercials.

A més a més, el Concurs recorda anualment dos dels grans bàrmans que ha tingut Catalunya; mitjançant la personalització de dos dels trofeus que s’atorguen als participants. Es tracta del Trofeu Josep M. Gotarda a la destresa i habilitat i el Trofeu Manuel Villalante a la millor puntuació del jurat.

40a edició del Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya

5 de març de 2024