banner-stpolexperience

“Aprendre fent” és un dels nostres lemes, probablement, el que millor resumeix la filosofia i el concepte de l’Hotel-Escola.

Concurs Cocteleria Jove de Catalunya

CAT-pastilla-capçalera_RAST

Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya

Un dels concursos de cocteleria més antics del país, on s’entrega el Premi al Millor Cocteler Jove de Catalunya. És un esdeveniment anual en el què participen estudiants i professionals menors de 25 anys residents a Catalunya.

Aquest any 2018 celebrem la XXXVº edició del Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya la final del qual tindrà lloc el Dijous 22 de Febrer de 2018 a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar.

Gran part del Jurat són experts del món de la cocteleria com: el Sr. Josep Mª Gotarda Jr, President del Jurat d’Habilitat, el Sr. Manel Tirvio, President del Jurat de Degustació o la Sra. Natalia Roig, Vicepresidenta de Girona – Associació Catalana de Sommeliers.

La peculiaritat del concurs radica en dos aspectes: un d’ells és que no s’atorguen premis en metàl·lic i l’altre, que el seu objectiu és suggerir als joves estudiants l’interès per desenvolupar una carrera professional a l’àrea de servei de sala, molt demandada per les empreses hoteles i els restaurants comercials.

Una altra nota a destacar del concurs és fer present anualment la memòria de dos dels grans bàrmans que ha tingut Catalunya mitjançant la personalització de dos dels trofeus que s’atorguen als participants. Es tracta del Trofeu Josep Mª Gotarda a la destresa i habilitat, i al Trofeu Manuel Villalante a la millor puntuació del jurat.

Descarrega’t les Bases del Concurs aquí

Llegeix la notícia del Concurs, guanyadors, fotografies i vídeo aquí

Vídeo de la 34ª edició del Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya

Inscripció al concurs

Un cop hagis llegit les bases, per apuntar-te al concurs és necessari enviar un correu electrònic i indicar el nom del còctel, recepta, ingredients i degustació a un arxiu adjunt a l’adreça d’email jordi.sala@santpol.edu.es.

Només s’acceptaràn les inscripcions rebudes abans del 17 de Febrer de 2018.