banner-stpolexperience

“Aprendre fent” és un dels nostres lemes, probablement, el que millor resumeix la filosofia i el concepte de l’Hotel-Escola.

Concurs Cocteleria Jove de Catalunya

CAT-pastilla-capçalera_RAST

Concurs de Coctelería Jove de Catalunya

Un dels concursos de cocteleria més antics del país, on s’entrega el Premi al Millor Cocteler Jove de Catalunya. És un esdeveniment anual en el que participen estudiants i professionals menors de 25 anys residents a Catalunya.

A l’any 2017 celebrem la XXXIVº edició del Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya, i la final tindrà lloc el Dijous 23 de Febrer de 2017 a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar.

Gran part del jurat són experts del món de la cocteleria com: el President del Club del Barman, Manel Tirbio, Josep Mª Gotarda i el President de l’Associació de Someliers de Barcelona, José Roldán.

La peculiaritat del concurs radica en dues facetes: una, que no s’atorguen premis en metàlic i doues, que el seu objecte és suggerir als joves estudiants l’interès per desenvolupar una carrera professional a l’àrea de servei de sala molt demandada per les empreses hoteles i els restaurants comercials.

Una altre nota a destacar del concurs és fer present anualment la memòria de dos dels grans bàrmans que ha tingut Catalunya mitjançant la personalització de dos dels trofeus que s’atorguen als participants. Es tracta del Trofeu Josep Mª Gotarda a la destresa i habilitat, i al Trofeu Manuel Villalante a la millor puntuació del jurat.

Descarrega’t les Bases del Concurs aquí

Llegeix la notícia del Concurs, guanyadors, fotografies i vídeo aquí

Vídeo de la 34ª edició del Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya

Inscripció al concurs

Un cop hagis llegit les bases, per apuntar-te al concurs és necessari enviar un correu electrònic i indicar el nom del còctel, recepta, ingredients i degustació a un arxiu adjunt a l’adreça d’email jordi.sala@santpol.edu.es.

Només s’acceptaràn les inscripcions rebudes abans del 13 de Febrer de 2017.