L’Hotel-Escola Sant Pol representat a la Conferència anual de Hotel Schools of Distinction a Amsterdam

La conferència va ser organitzada per Hotelschool The Hague-Amsterdam campus. Degans i gerents generals de nou escoles d’hoteleria líders (Hotel Shcools of Distinction) es van trobar la setmana passada a Amsterdam. Per segona vegada, una representació dels estudiants era present, formant part de la junta estudiantil de HSD.

Hotelschool The Hague (Països Baixos), ITH Quebec (Canadà), Haaga-Helia (Finlàndia), University of Stavanger (Noruega), IUBH Bad Honnef (Alemanya), Perdue University Fort Waine (EUA), FIU (EUA), Niagara University (EUA) i l’Escola Universitària de Direcció Hotelera i Turisme de Sant Pol van ser les representants d’aquesta cimera acadèmica.

Lluís Serra, el nostre director gerent va ser assistit per Ángel Rodriguez, el nostre estudiant d’últim any de direcció hotelera.

Hotel Shcools of Distinction és una xarxa internacional d’algunes de les escoles de direcció hotelera més importants. Les institucions membres intercanvien professors i estudiants, treballen en projectes de recerca i busquen noves formes col·laboratives on els membres de cadascuna d’elles puguin beneficiar-se dels coneixements i experiències dels altres. Des de 2016, HSD va decidir convidar una representació dels seus estudiants a la trobada d’hivern per satisfer les seves necessitats i guanyar una experiència única entre altres estudiants de tot el món.

IMG-20170322-WA0005