Reflexions amb Evarist March
EUHT StPOL colabora amb Alimentaria
3 abril, 2014
Mostrar tots

HSD emprèn el seu camí conectant les millorns institucions universitàries hoteleres del món

El passat 18 de Març, en el campus d’Haaga Helia-University of Applied Sciences (Helsinki) es va donar per formalitzada Hotel Schools of Distinction, la nova aliança global de les mes prestigioses universitats hoteleres.

L’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (Barcelona) ingressa com a membre fundador, representada pel seu director, el Sr. Lluís Serra, qui va ser escollit com a membre de la primera junta executiva sota la resposabilitat de Relacions Externes.

HSD té com a objectiu l’intercanvi d’alumnes i professors entre les 10 escoles que conformen aquesta aliança global. Així mateix fomenta la investigació, l’intercanvi de coneixement i les relacions amb les empreses líders del sector hoteler a nivell internacional.

De les escoles membres d’aquesta xarxa destacen “Hotel School The Hague” (Holanda), “IUBH Bad Honnef” (Alemanya), “Norwegian Hotel School – Stavanger” (Noruega), “Haaga Helia” (Finlàndia) o “Florida International University” (EEUU). L’Escola de Sant Pol, és l’únic representant de la regió Sud d’Europa.

Aquesta nova associació és l’hereva de “Leading Hotel Schools of the World”. En aquesta nova etapa, els membres fundadors han trobat la necessitat d’ampliar les seves relacions amb el sector i altres empreses líders en aquest camp. Es tracta d’una evolució natural que obre les portes a futures aliances estratègiques entre aquestes universitats i algunes de les empreses hoteleres més importants a nivell internacional.

La primera junta executiva (executive board) està formada per Dr. John Niser-President (Purdue University), Sander Allegro (The Hague Hotelschool), Debbie Curtis (Niagara University), Peter Thuy (Bad Honnef), Jouni Ahonen (Haaga-Helia) i Lluís Serra (EUHT StPOL).
Més informació a  www.hotelschoolsofdistinction.com