Un mes després de celebrar les Jornades de Desenvolupament Professional de 2015 (3 i 4 de febrer), ja sabem resultats de les 320 entrevistes realiztades entre tots els alumnes d’últim curs de l’escola.

Tots els alumnes participants a les JDP (78 estudiants) ja han pogut fixar els seus llocs de pràctiques professional.

Si mirem en detall les ofertes finals rebudes per programes acadèmics, aquests han sigut els resultats:

2,6 mitjana d’ofertes finals rebudes per alumne del Grau Universitari en Gestió Hotelera i Turística.

2,2 mitjana d’ofertes finals rebudes per alumne del Master in Hospitality Management.

1,8 mitjana d’ofertes finals rebudes per alumne del Tècnic en Gastronomia i Restauració.

1,3 mitjana d’ofertes finals rebudes per alumne del Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina.

El 91% d’aquests llocs de treball es localitzen a Europa, mentre que el 9% són d’Amèrica Llatina.

En quant als departaments laborals, el 61,6% són d’Allotjament i Direcció, el 23% de Cuina, el 7,7% en el departament d‘Esdeveniments i també el 7,7% al departament de Compres.

Un cop tancades totes les ofertes i sol·licituds de pràctiques, desitgem molta sort a tots els estudiants en aquesta immersió professional.

JDP-post-resultados_Cast