El passat 1 d’octubre va començar el nou curs acadèmic a l’EUHTStPOL, amb els programes formatius de Grau en Gestió Hotelera i Turística i el Tècnic en Gastronomia i Restauració. El dia 15 van començar també el Postgrau en Direcció de Cuina, el Master in Hospitality Management i el Postgrau en Direcció de Food & Beverage. Aquest any, l’escola compta amb més de 200 alumnes.

El Grau en Gestió Hotelera i Turística, és la única titulació oficial a Espanya de 240 ECTS en direcció hotelera, aquest any és el primer cop que es fa de manera bilingüe castellà-anglès.

També és el primer any que l’EUHT StPOL compta amb alumnes d’ERASMUS, concretament procedents de la Universidad de Haaga – Helia a Finlandia.

L’EUHT StPOL, porta des de 1966 apostant per la internacionalització i l’especialització dels seus alumnes. La seva estructura pionera, configurada com a Hotel-Escola universitari, guardonada per la FEHR en la categoria d’escoles  d’hosteleria, la ha convertit en líder formatiu des de fa més de 40 anys.