Jornada de Portes Obertes
Preinscripcions obertes curs 2012 – 2013
5 juny, 2012
Mostrar tots

Els nostres alumnes comencen exàmens

La setmana passada els alumnes dels Postgraus van presentar les seves tesis i van tenir els exàmens pràctics de cuina. Aquests consistien en elavorar un plat dins d’un temps estimat, amb els aliments que els professors de cuina els hi van facilitar; després un jurat expert va puntuar cada plat, i d’aquests resultats més la suma de la nota del professor, es van elaborar les notes finals.

Aquesta setmana en canvi, els ha tocat el turn a ls alumnos de 4º curs del grau en Gestió Hotelera i Turística i als de Master in Hospitality Management. Alguns dels progectes els podeu veure a través de la nostra pàgina de facebook: des de un alberg a Barcelona, un hotel dedicat al Fútbol Club Barcelona i suits en honor als seus jugadors, passat per un càmping ecofriendly a Huelva, un hotel de negocis per adictes a Apple, fins una consultora de restaurants són només alguns d’ells.