retocada_unitour_las_palmas-300x248
EUHT StPOL a UNITOUR, Las Palmas.
7 novembre, 2013
La cocina de las hierbas: Evarist March
La cuina de les herbes: Evarist March
12 novembre, 2013
Mostrar tots

La imatge professional a càrrec de Carolina Lober

Fa uns dies Carolina Lober va presentar als alumnes de 1r i 2n del programa Tècnic en Gastronomia i Restauració una sessió sobre la imatge professional. (Veure notícia anterior, clic aquí)

Aquesta setmana, Carolina Lober, diplomada en Turisme i assessora d’imatge i protocol, ha impartit el mateix seminari sobre ‘Imatge professional’ per als alumnes de 1r i 2n del programa de Grau en Gestió Hotelera i Turisme.

En la seva explicació, detalla els aspectes més importants a tenir en compte per potenciar la nostra imatge personal. També anota que l’assessoria d’imatge personal va més enllà d’embellir la persona, sinó de potenciar, modificar i neutralitzar la nostra imatge en funció la que es vulgui projectar.