Ben Trobats - El Punt Avui TV
Director d’Hotel: Professió, Perfil i Formació
20 abril, 2016
Mostrar tots

L’Associació de Directors d’Hotel de Portugal ens convida per presentar el model de formació ‘learning by doing’

L’Associació de Directors d’Hotel de Portugal convida a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar per presentar el seu  model de formació

El model de formació ‘aprendre fent’ de l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar traspassa fronteres. L’Associação dos Directores de Hotéis Portugueses ha convidat a Sant Pol a un panell de formació en dirección hotelera pel seu 12º congrés que s’ha celebrat a Lisboa el 13 d’abril de 2016.

El panell va ser compartit amb representants de la Universidade Lusófona de Lisboa i de Swiss Education Group de Suïssa. El nostre director, Lluis Serra, va presentar el model i metodologia de Sant Pol, que va despertar un gran interès entre els directors d’hotel de Portugal.

Captura_ADPH