L’EUHT StPOL participa per primera vegada a l’EMCup, European Mise en Place Cup, la competició europea d’escoles de direcció hotelera més important d’Europa. L’EMCup porta des de 2009 i en aquesta edició, que tindrà lloc els días 9 i 10 de gener de 2013 a Àmsterdam, participen 25 escoles d’hoteleria de tota Europa.

Els alumnes seleccionats per representar l’EUHT StPOL a l’EMCup 2013 són alumnes de quart curs del grau en Gestió Hotelera i Turística amb bons expedients acadèmics: Cristina Santos de Santa Ana (El Salvador), Javier Sarasíbar de Guadalajara i Jack Cosson, inglés afincado en Murcia.

La competència es presenta molt dura ja que, d’entre les escoles d’hoteleria d’Europa, EMCup 2013 compta amb la presència de:Hotel Management School Maastricht de Suïssa, Ecole Hôtelière de Lausanne – Le Chalet-à-GobetAmerican Hotel Academy de Romania, Oxford School of Hospitality Management d’Anglaterra, Hotelschool The Hague d’Holanda, entre altres; pero confiem en la preparació dels nostres alumnes i estem segurs que arribaran molt lluny.