El director de l’Hotel-Escola de Sant Pol, Lluis Serra, va participar a la secció de Gastronomia del programa de ràdio RNE ‘Preferències’. En motiu de lacelebració del 50è aniversari de l’Hotel-Escola, Lluis Serra va explicar la trajectòria del centre al llarg de les seves cinc dècades d’història.

A més, el director de l’Hotel-Escola va explicar en què va consistir el dinar dels anys ’60 de celebració, un dinar obert al públic que es va poder pagar en pessetes per un cost de només 250 pesstes o 1,5€. Així mateix, la entrevista va servir com la ocasió perfecte per anunciar l’agenda de celbració, incloent interessants col·laboracions amb xefs de primera línia.

Lluis Serra va animar als joves que tinguin interès en el món de la gastronomia, la restauració i la hostaleria a seguir els seus estudis en el centre. Encara així, va recordar que es tracta de professions sacrificades que requereixen motivació i implicació personal.

Torneu a escoltar la entrevista que va conduïr José María Carrasco i Andreu Viñas, en aquest enllaç.

Llluis Serra en RNE en el programa "Preferències"