El Restaurant Maito de l’exalumne de EUHTStPOL Mario Castellón, es manté a la prestigiosa llista Latin America’s 50 Best Restaurants 2017

El passat dia 25 d’ octubre es va celebrar a Bogotà, Colòmbia, la gala anual de Latin America’s 50 Best Restaurants edició 2017, on es reconeixen  els millors restaurants dels països Llatinoamericans de l’any.

Mario-Castrellon-bnA l’edició del passat any 2016, celebrada a Ciutat de Mèxic ens arribava la bona notícia de l’entrada a la llista del nostre ex-alumne Mario Castrellón. El seu restaurant Maito, ubicat a Panamà, es colava en el lloc número 36 sent l’únic de cuina Panamenya i sonant fort als medis nacionals e internacionals.

Aquest any, tenim el plaer d’explicar-vos que el Restaurant Maito s’ha mantingut a la llista i ha pujat fins el número 20!

Des de l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar ens sentim molt orgullosos dels èxits aconseguits per Mario Castrellón, alumne de la promoció de 2004 del Tècnic en Gastronomia y Restauració.

¡Felicitats per aquests grans resultats, Mario!

Però els èxits dels antics alumnes de l’EUHTStPOL també es troben entre els estudiants del Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina. L’Óscar Mayer, per exemple, va ser alumne del Màster i actualment forma part de l’equip de cuina del Restaurant Disfrutar, que també està a la llista dels The World’s 50 Best Restaurants.

Coneix la llista completa de Latin America’s 50 Best Restaurants 2017