Les Jornades de Desenvolupament Professional (JDP) tenen com a objectiu principal la incorporació laboral dels alumnes que finalitzen els seus estudis aquest curs

L’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (EUHT StPOL) ha celebrat amb èxit de participació les Jornades de Desenvolupament Professional (JDP). Durant dos dies, més de 60 alumnes de l’Hotel-Escola han tingut la oportunitat d’entrevistar-se amb els Responsables de Recursos Humans de grans cadenes hoteleres i de restauració d’àmbit internacional.

Els grups hotelers que han participat aquest any són: Barceló Hotels&Resorts, Catalonia Hotels&Resorts, H10 Hotels, Iberostar, Jumeirah, Kempinski, Mandarin Oriental Hotel Group, Marriott International, NH Hotel Group, Paradores i RIU Hotels&Resorts.

L’esdeveniment, que és el més important de l’any, és el major escenari pels alumnes i, a la vegada, representa una font de talents per les empreses. Els grups hotelers convidats, arriben a l’Hotel-Escola amb l’objectiu de reclutar estudiants per un període de pràctiques de sis mesos. En la majoria dels casos, aquestes pràctiques es converteixen en una contractació laboral acompanyada d’un pla de carrera professional.

Un any més, podem afirmar que les Jornades de Desenvolupament Professional han estat un èxit per ambdues parts: tant per les empreses com pels alumnes.

En total, ens han visitat 11 cadenes hoteleres i s’han realitzat més de 300 entrevistes d’entre els més de 60 alumnes participants. Es calcula que hi ha hagut una mitjana de 5,1 entrevistes per alumne, superant la mitjana de l’edició anterior (4,7). Per curs, aquests han sigut els resultats:

Des de l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar volem agrair la participació a totes les cadenes hoteleres i desitjar molta sort als nostres alumnes tant a les pràctiques finales com en les seves futures oportunitats laborals amb aquestes empreses.

infografia-JDP_CAT-18

Vídeo de les Jornades de Desenvolupament Professional 2018:

Àlbum de fotografies de les Jornades de Desenvolupament Professional 2018:

Jornadas de Desarrollo Profesional 2018