Els nostres alumnes comencen exàmens
1 juny, 2012
Sopars amb Classe 2012
8 juny, 2012
Mostrar tots

Preinscripcions obertes curs 2012 – 2013

Les dades de preinscripció universitària oficial comencen el dia 5 de juny fins el dia 3 de juliol.

Les dades de matricula oficial a la Universitat comencen el 16 de juliol fins el 20 de juliol.

Per la preinscripció heu de seguir els sigüents pasos:

1.- Conectar-se a la pàgina http://accesnet.gencat.cat .

2.- Si ets usuari nou heu de registrar-vos i després entrar a Accesnet, si ja heu entrat anteriorment heu  d’escriure el vostre DNI i el vostre codi accesnet. Aquest codi el necessitaràs per qualsevol gestió relacionada amb la preinscripció universitaria.

3.- El codi d’EUHT StPol és: 81014.

4.- Quan tingueu completada aquesta fitxa heu d’imprimirla i per validarla ens heu d’enviar copia de la preinscripció feta per internet a la direcció: mail@santpol.edu.es , copia del DNI o passaport, i copia del document que us permet l’accés a la Universitat (PAU, CFGS,..), si ja heu entregat aquesta documentació a secretaria no és necessari tornar a enviar-la.

Per qualsevol consulta no dubteu en tornar a contactar amb nosaltres.