Carl Rohde ha impartit les primeres classes magistrals del curs 2015-15, dins l’assignatura “Trends in Hospitality”, als alumnes del Master in Hospitality Management i als estudiants de 4t curs del Grau universitari en Gestió Hotelera i Turística.

Carl Rohde és sociòleg i especialista en la docència, les seves grans passions professionals son Trendwatching iCoolhunting. L’any 1992 crea el projecte “Science of the Time”, una xarxa virtual d’investigadors de mercat i tendències a tot el món. El tema principal de l’investigació són els moviments de mentalitat en el clima sociocultural d’aquest món: ¿Què mou als grups de consumidors, clients i ciutadans?

Mitjançant les seves investigacions, lidera conferències a tot el món, i és professor de Hotel School The Hage, universitat junt amb EUHT StPOL associada a la prestigiosa aliança internacional d’Hotel Schools of Distinction.

Durant dues setmanes els alumnes han participat a les classes magistrals que han destinat a l’aprenentatge i metodologia de la creació de noves tendències al sector hoteler i turístic.

Els alumnes, distribuïts en petits grups, van presentar les seves propostes, i conjuntament amb el professor i la resta d’estudiants comentàven els factors que caracteritzàven les propostes d’innovadores i de tendència.

L’activitat, realitzada íntegrament en anglès, no només va ser a les aules, el grup va destinar una visita al centre de Barcelona per la recerca de noves tendències al carrer.

 

151__24151__22151__30151__27

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *