Immersió professional: la pràctica final a l’EUHT StPOL
15 desembre, 2015
Premi al Millor Cuiner Jove de Catalunya, 2014
15 desembre, 2015
Mostrar tots

Trobada de la Regió Europea de Gastronomia a l’EUHT StPOL

El passats dies 18 i 19 de Juny es va celebrar la 1ª Trobada Internacional de Socis del Projecte per la Regió Europea de Gastronomía a l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

La trobada va ser organitzada per IGCAT  (Institut Internacional de Gastronomia, Cultura, Arts i Turisme, amb seu a Sant Pol de Mar), amb l’objectiu de donar suport a les cultures alimentàries locals i regionals.

Va concluir en que cada regió treballarà per establir vincles específics entre el menjar, l’hospitalitat, el turisme, la cultura i la salut com una forma de desenvolupament econòmic, cultural, social i ambiental. Amb l’objectiu d’establir forts vincles entre les regions participants i fomentar un espai per l’intercanvi d’idees.

DSC_0344-300x198