Estrellas Michelin 2016
11 diciembre, 2015
Mostrar todos

L’Hotel-Escola com a model de “learning by doing” a la Cope Catalunya

L’emissora de ràdio Cope Catalunya va entrevistar al nostre director, Lluis Serra, el dimecres 9 de desembre. Lluis Serra va explicar al periodista Cares Garcia-Pastor, presentador del programa La Tarda, la filosofia del nostre Hotel-Escola, així com el seu model únic a Espanya, que permet als alumnes aplicar la pràctica a tot el que ha estat après a classe, des del primer dia, en un context rela, com és el tracte directe amb els clients de l’Hotel Gran Sol i la gestió de la cuina del seu restaurant.

Lluís Serra es va referir als orígens de l’Hotel-Escola universitari que va fundar el seu pare per donar cabuda a un tipus de formació que aleshores no estava representada. Aquesta aposta pel “learning by doin” segueix essent en peu casi 50 anys més tard i atrau als alumnes de tot el món.

Podeu escoltar l’entrevista  en aquest enllaç.