La semana pasada se concedió la Placa EUHTStPOL 2012 al Liderazgo Turístico a Antonio Catalán. El galardonado es escogido por los propios alumnos de 4º de grado, tras un profundo trabajo de investigación de la trayectoria de varios líderes del sector turístico de la actualidad.

AC NH hoteles euhtstpol placa liderazgo 2012“El senyor Antonio Catalán  és el professional del sector que hem sel·leccionat com el nostre model i per tant, el  mereixedor per a nosaltres de la PLACA EUHT StPOL 2012 AL LIDERATGE  TURISTIC. El seu perfil humà ens transmet als joves competències  molt valuoses. No sabem si se sent influenciat per l’esperit del 68, però certament Antonio Catalán presenta des de la seva primera joventut valors humans propis del Maig francès.

Rebel i independent vers la seva autoafirmació. Solidari, generós i entusiasta en les seves relacions humanes. La seva presència, generosa i propera,  incentiva i motiva els equips col·laboradors. Aquests dos sistemes de comportament son els que configuren  l’ estructura  base d’ un líder,  i son matisos fonamentals de modelatge per a nosaltres, els joves.

El Sr. Antonio Catalán és el prototip d’emprenedor que té clar que la seva professió es la de “muntar el seu propi negoci”.

És un emprenedor que sap que el seu lideratge es fonamenta en el treball en equip – “un hotel es 90% humà” afirma ell-

Per això, dotarà  al seu primer grup hoteler amb un instrument  innovador – la NH University- que velarà no solament per la formació i el perfeccionament  professional dels empleats de NH, sinó que també  es conformarà com l’element integrador humanístic  dels homes i dones de la cadena  NH

Aquestes són les raons principals per la que  els estudiants de 4rt de Direcció Hotelera de l’Escola Universitària d’ Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar hem investigat per arribar a l’ acord   de que el Sr.  Antonio Catalán és  el mereixedor de la PLACA EUHT StPOL 2012 AL LIDERATGE TURÍSTIC.”