Vols més informació?

INFORMA'T AQUÍ

Casos d'èxit

Alguns exalumnes t'expliquen
la seva experiència professional

Miquel Aldana


 

Xef i propietari del restaurant Tres Macarrons (Masnou)

2001, Tècnic en Gastronomia i Restauració


 

No només compten les virtuts: la metodologia, la disciplina, el ràpid aprenentatge, etc. També és necessari destinar temps a fer les coses bé, que és el que et premia amb experiència i coneixements.

Miquel Antoja


 

Direcció de Cuina en el Restaurant Sant Pau (3 Estrelles Michelin), Sant Pol de Mar

2007, Tècnic en Gastronomia i Restauració 2008, Postgrau en Pastisseria per a Restaurants


 

Cada detall adquirit compta. Després de més de 10 anys del meu pas per l’escola, a dia d’avui, com a responsable de cuina segueixo duent a terme moltes coses adquirides a l’escola.

Ramon Angrill


 

Director de l'Hotel SB Icaria Barcelona, SB Hotels Spain

1995, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Haver estudiat a Sant Pol és una bona carta de presentació.

Guillermo Anívaro


 

Director d'Estandarització Internacional i Secretari d'ISO TC 228

1994, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Aquesta feina no és només una forma de vida per guanyar diners. És alguna cosa més, és la vocació pel servei als clients.

Enrique Aranda



Director General de l'Hotel Hilton Diagonal Mar (Barcelona)

2005, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Les presses no son bones companyes de viatge; no ens permeten gaudir del present, ni aprendre'n.

Anna Arnalot


 

Directora d'Expansió a Chekin Hoteles

1994, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Heu escollit un dels sectors més dinàmics i amb més creixement de l’economia espanyola i mundial. Estic segura que tindreu un bon futur laboral.

Iñigo Arruti


 

Director General, Hilton Worldwide

1999, Postgrau en Direcció Hotelera


 

Seguiu il·lusionats per treballar en aquest sector tan fascinant i aprofiteu al màxim el recorregut de l’Escola. Podreu generar enllaços que us serviran de molt en el vostre futur professional.

Miguel Barceló


 

General Manager Nakar Hotel

2002, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Sant Pol t’ajuda a conèixer el negoci de l'hoteleria de primera mà i a aprendre en primera persona les funcions de cada departament d’un hotel. En acabar els estudis a Sant Pol, tots teníem un alt nivell de coneixement de posicions de comandament intermitges i teníem la base necessària per emprendre el camí cap a la Direcció.

Jordi Bagó



Conseller Delegat Grup SERHS

1986, Grau en Gestió Hotelera i Turística



Has de tenir un cert ADN que et permeti gaudir de la teva feina i això no sempre és així. Així doncs, si realment t’agrada el turisme o l’hoteleria, t’hi has de dedicar.

Marc Balañá


 

Director dels hotels H10 Ocean Suites i Ocean Dreams

2009, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Cal tenir clar que no treballem en una fàbrica, sinó amb els sentiments de les persones: les seves vacances, els seus moments de lleure, un simple menjar, etc. I aquest lleure, al client li costa esforç i suor aconseguir-lo.

Joaquín Batanero


 

VP Organization & Compensation a Meliá Hotels International

1991, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

És un món apassionant, en què cada dia és una aventura diferent i sempre aprens alguna cosa nova.

Armando Benítez


 

Chef de Puntarena - Bosques Restaurante (Ciudad de México)

2009, Tècnic en Gastronomia i Restauració
2012, Postgrau en Pastisseria de Restaurants


 

Sens dubte estudiar a l'EUHT StPOL és la millor opció, ja que des del primer dia de classe et trobes amb el món real.

Eva Bermúdez


 

Directora de comptes a SERHS Tourism

2005, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

És el moment de cometre errades i aprendre a fer-ho millor amb el temps, ja que cada dia el mercat és més complicat. Heu de gaudir perquè la vida d’estudiant us portarà grans records i moments.

Jose Enrique Bertini


 

Gerent Hotel Wyndham São Paulo Berrini (Brasil)

1997, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Aprofiteu al màxim els coneixements del professorat i les oportunitats de participar en concursos que tindreu durant els anys d’estudi.

Sven Bosch


 

Gerent de NaparBCN

1992, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Aquesta professió és seriosa, arriscada i sacrificada, però és la més bonica del món. No et regalen res, però el treball dur i constant sempre et retorna alegries i premis.

Manuel José Caicedo


 

Xef Executiu Ritz-Carlton DIFC

2004, Postgrau en Direcció de Cuina


 

El típic dia d’un xef sol ser de 14 hores. Passem més temps a la feina que a casa, de manera que l’equip és també la nostra família.

Jorge Carrasco


 

Director de Restauració i Esdeveniments, Hotel Wyndham Beacon Hill

2006, Tècnic en Gastronomia i Restauració
2007, Postgrau en Direcció de Food & Beverage


 

Al principi, com a alumne, et vols menjar el món. A mesura que passa el temps te n'adones que et falta molt per conèixer i, per això, en finalitzar els estudis, siguin els que siguin, el millor és especialitzar-te i ser el millor; amb això i el networking, tindràs el que vulguis.

José Ramón Castillo


 

Propietari de Què bo! Jurat del programa Masterchef Colombia

2003, Postgrau en Direcció de Cuina


 

És un ofici que necessita molt de caràcter i disciplina, però els resultats són preciosos.

Mario Castrellón


 

Xef i Propietari de Maito / Café Unido / Mansa / Tacos la Neta / Botánica

2004, Tècnic en Gastronomia i Restauració


 

És una carrera de dedicació, imaginació, creativitat i superació personal.

Alexander Demin



Director de l'Hotel Alba Seleqtta (Lloret de Mar)

2010, Master in Hospitality Management
2011, Postgrau en Direcció de Food&Beverage



Per treballar en aquest sector cal que t’agradi l’hoteleria. És una feina molt dura i si no l’estimes, mai no tindràs èxit.

Carles Fabregas


 

Xef executiu a Evenia Hotels

1994, Tècnic en Gastronomia i Restauració


 

Esteu en el lloc correcte per aconseguir èxit.

Julie-Charlotte Franck


 

Digital Field Marketing Manager, Barcelona, Mallorca and Northern Spain. Starwood Hotels & Resorts International

2010, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Encara que la nostra feina és més aviat per amor a l’art, la gent que treballa en el sector hoteler és gent molt especial, gent fantàstica i que tenen cura els uns dels altres. Desconec un altre sector on es creïn unes amistats tan fortes com en el sector de l’hoteleria.

Ramon Freixa


 

2 Estrellas Michelin

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Estudiar a Sant Pol m’ha servit per a saber gestionar diferents activitats dins d’una empresa, des de la part administrativa fins a la més creativa.

Renato Andrés Fuentealba


 

Gerent General de l'Hotel la frontera, Temuco (Chile)

2006, Postgrau en Direcció Hotelera


 

Considereu sempre la lletra: “P”, de Pàciencia, Prudència, Perseverança, i, finalment, la més important: de Passió. I mai us conformeu amb un 'no' per resposta. No deixeu de somiar, que els somnis sí que es compleixen.

Pepe Fuxà


 

Director de l'Hotel Royal Passeig de Gràcia (Barcelona)

2006, Postgrau Direcció de Food & Beverage


 

Sempre que trobes algun professional que ha estudiat a Sant Pol et fa molta il·lusió i és segell i distinció de qualitat professional.

Alex Garés


 

Xef i Director de Food&Beverage de Ritz Carlton Hotels and Resorts

1998, Tècnic en Gastronomia i Restauració


 

Gaudiu i sigueu apassionats. Voler i treballar dur és l’únic camí, no hi ha dreceres.

Arturo Godó


 

Xef Executiu a BAM! Tapas & Sake Bar (Indonèsia)

2006, Postgrau Direcció de Food & Beverage


 

Aprofiteu tot el coneixement i totes les eines que us dona l’escola per ser més professionals i estigueu preparats per a ser competitius en el món laboral.

Fernando Gómez


 

Director, Inversiones Santorini

1988, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Treballar a gust és sinònim de gaudir de la teva professió.

Agurtzane Goyarzu


 

Coordinadora de l'Escola d'Administració Hotelera, Universidad Internacional de Ecuador

2004, Master in Hospitality Management


 

Si vas amb ganes de formar-te, aprendràs molt més enllà dels programes acadèmics.

Marc Grañó


 

Brand Ambassador Manager, Grupo Kalise Menorquina

2001, Tècnic en Gastronomia i Restauració


 

Des de la distància i des de la perspectiva que t’ofereix l'experiència, només tinc paraules d’agraïment, tant per la paciència com per totes les coses viscudes a Sant Pol.

Albert Grau


 

Soci de Magma Hospitality Consulting

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

És una indústria apassionant, en contínua evolució, capaç d’adaptar-se als canvis i a les tendències dels consumidors com poques ho fan.

Bruno Hallé


 

Soci i Director de Magma Hospitality Consulting

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

El networking, al llarg de la meva carrera professional, m’ha ajudat a trobar i a estrènyer llaços amb antics alumnes als països en què he desenvolupat consultoria.

Isabel Hernández


 

Rooms Division Manager, Real Hotels & Resorts, Intercontinental Red Santo Domingo

2011, Master in Hospitality Management


 

El millor consell és no donar-se per vençut, escoltar els consells però sense perdre la il·lusió. Si es vol, es pot. Confia en qui creguis que traurà el millor de tu. Sempre cal seguir aprenent i ser conscient d’això.

Cristina Ímaz


 

Directora de l'Hotel Barceló Monasterio de Boltaña. Barceló Hoteles

2003, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Haver estudiat a l'EUHT StPOL m’ha ajudat a saber treballar i conèixer l’hoteleria des d’un prisma real. M’ha ajudat a ser una tot terreny.

Tristán López


 

Responsable de projectes externs i plataformes digitals de elBarri d'Albert Adrià

2010, Postgrau en Direcció de Cuina


 

La cuina es pot aprendre, però el talent i l’actitud, no.

Daniel Luna


 

Director de Food&Beverage, Grup Real Turisme, Hotel Camino Real

2004, Grau en Gestió Hotelera y Turística


 

La multiculturalitat que vius a Sant Pol t'ajuda molt a conviure amb persones de tot el món i entendre una mica més els costums de cada país.

Carles Madrenas


 

Membre del Consell Directiu de RIU Hotels & Resorts

1993, Grau en Gestió Hotelera y Turística


 

Hem de ser capaços de saber adaptar-nos constantment al canvi i aprendre de totes les disciplines, pero el més important és tenir la capacitat d'integrar-se en un món globalitzat on cada cop més els equips de treball son multiculturals.

Alejandro Marcos


 

Sommelier jefe del Grup Trocadero

2007, Postgrau en Direcció Food & Beverage


 

Cal tatuar-se a foc, com si d'un mantra es tractés, tres paraules clau: humilitat, senzillesa i constància.

Franz Martínez


 

Director de l'Hotel Ecoresort Mas Salagros & AIRE Ancient Baths

2008, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

És una professió que t'ha d'encantar perqué és molt sacrificada.

Manuel Domingo Martínez


 

Operations Manager TUI Hotels & Resorts, TUI AG

2010, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

S'ha d'aprofitar la gran experiència dels professors de l'escola ja que serà molt valuosa per el futur professional. És necessari ser llest i aprofitar la fortalesa de l'escola per tenir mes facilitats en la vida laboral.

Sergio Mellado


 

Director corporatiu de Food&Beverage en Catalonia Hotels

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

S'ha de començar desde abaix, coneixent molt bé tot allò que aspirem a dirigir, és a dir, servir moltes taules, bufets i banquets i fer alguna que altre habitació.

José Navarro


 

CEO, Optimal Hotels & Residences

1999, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

El més important és saber el que millor ens encaixa a cadascú segons les nostres aptituds i, després, es podrà gaudir molt més.

Henry Neumann


 

Gerent General, Best Western Condado Palm (Puerto Rico)

2004, Master in Hospitality Management


 

L'escola crea un entorn ideal per a la formació i la preparació d'una carrera professional.

Eduard Ollé


 

Director Parador de Jávea, Paradors de Turismo

1973, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Sempre he mantingut relació amb la escola, la meva escola. I, per suposat, mitjançant ella sempre han arribat contactes interesants per la meva carrera.

Juan Manuel Ortega


 

Chef Ejecutiu i Director de Producte de la Pastisería Escribà

2001, Postgrau en Direcció de Cocina


 

Trobar algú que hagi estudiat a Sant Pol es compartir una filosofía, una mateixa pasió i valors, i aixó en relació amb altres, és un element fonamental.

Albert Ortiz


 

Chef y Propietari del Restaurant AXOL

2002, Técnic en Gastronomía i Restauració


 

En aquest ofici, com en molts altres, cal tenir somnis i objectius per aconseguir, treballant dia a dia en el que cadascú considera que es la seva pasió i el seu mètode de viure.

Xavier Pellicer


 

Chef y Propietari de Cuina Céleri

1993, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Aprofiteu el temps a la escola per formar-vos en teoria i pràctica, i així afrontareu un ofici molt exigent.

Bernat Plana


 

Departamento de I+D en el Celler de Can Roca

2008, Técnic en Gastronomía i Restauració


 

Mai deixeu d'aprendre dia a dia i obrir la vostra ment per adquirir la major informació i aprenentatge posible.

Gerard Plans


 

Fundador i Director, Leading Cuisine

1998, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Quan parlem de restaurants de qualitat els associem amb aquells que tenen estrelles Michelin, pero és molt segmentat per regions, ja que hi ha més de 1.000 estrelles Michelin a França però cap a Argentina, Sudàfrica, Tailàndia o Austràlia encara que comptin amb una cuina i uns cuiners excepcionals.

Oscar Plans


 

Director General, Moivaro Lodges & Tented Camps (Tanzania)

1998, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Tinc molts bons records de la meva època a Sant Pol: amics, professors, i el plaer d'estudiar mentres estudies i practiques. Tot és molt ideal per el estudi d'aquest sector.

Pedro Quetglas


 

Cluster Revenue Manager Mallorca y Ibiza, Meliá Hotels International

2004, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

De Sant Pol surts format de manera excel·lent, com un gran professional, i amb una gran xarxa d'amics de tot el món.

Stephanie Quijano


 

Jefe Operativo del Estadio del F.C. Barcelona, SERHS Food

2004, Técnic en Gastronomía i Restauració


 

Aprofiteu l'oportunitat d'aprendre de grans professionals. Els anys que estudieu els heu de viure intensament treient el màxim benefici d'aquesta experiència.

Carmen Salmán


 

Directora d'Operacions, Iberostar Hotels & Resorts

2011, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Els responsables d'aprofitar les oportunitats que rebem som nosaltres mateixos.

Ramón Saltó


 

Director Culinari, The Leela Ambience Gurgaon Hotel & Residences

1996, Técnic en Gastronomía i Restauració


 

Seguiu els vostres somnis, sigueu treballadors i honestos. Viatgeu, coneixeu diferents cultures i diferents cuines. Mai heu de deixar d'aprendre.

Ellen Sattler


 

Directora de Vendes, The Westin Bellevue Dresden

2004, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Sempre és bo mirar endavant. Si un creu en el que fa, pot aconseguir resultats molt bons, però sempre cal tenir present el costat humà de la professió.

Lorena Sauma


 

Vicepresidenta Regional de HPN Global Costa Rica. Propietaria de Delixioso Costa Rica

2001, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Cada detall té un propòsit. Sant Pol et prepara molt bé per al futur. Aquest sector és bonic, amb increïbles recompenses, però també és molt exigent. L’escola ens prepara per afrontar totes les situacions que es puguin presentar en el futur.

Josep Maria Serra


 

Director General, Hotel Hesperia Tower & Convention Center (Barcelona)

1991, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

El sector en el que treballem és capdavanter i ningú et regala res. La sort no arriba sola, cal sortir a trobar-la; una vegada l’has trobat, creixem a poc a poc, sobre una base sòlida, sense presses.

Josep Solé


 

Food&Beverage Manager, Hotel Marqués de Riscal, Luxury Collection Hotel

2003, Técnic en Gastronomía i Restauració


 

El millor record són els tres anys passats a l’escola, envoltat d’un entorn immillorable.

Jordi Ten


 

Conseller Delegat i Gerent de Publintur. Vicesecretari del Consell d'Administració de SERHS

1995, Grado en Gestión Hotelera y Turística


 

Aprofiteu les possibilitats i oportunitats que la vida us ofereix, mai doneu la pilota per perduda i cerqueu la satisfacció en la feina que feu.

Luis Vannini


 

Gerent General del Grup Cubitá Panamá

2004, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

La vida laboral és dura i competitiva. hem de preparar-nos per a ella.

Josep Vilella


 

Soci del Restaurante La Venda i crític gastronómic ``5 a Taula`` (La Vanguardia)

1974, Grau en Gestió Hotelera i Turística


 

Apreneu, estudieu gaudint i gaudiu treballant.

Andrés Viteri


 

Chef Ejecutiu de l'Hotel Dann Carlton Quito

2005, Técnic en Gastronomía i Restauració2006, Postgrau en Pastisería de Restaurants


 

Amb la forta base que s’obté a l’escola, el creixement professional és bastant ràpid i continu.

TRUCAR

WHATSAPP