Seguim online!
20 març, 2020Menjar a domicili: la reinvenció dels restaurants davant el tancament pel coronavirus
27 març, 2020Com a futurs professionals del sector hospitality, estar atents a noves idees, tendències, opinions i estratègies és un ‘must’ o obligació. Les fonts d’inspiració poden ser múltiples i diverses i entre elles, les anomenades TED talks; en què ponents comparteixen experiències i coneixements, poden ser una eina d’aprenentatge per a estudiants de hospitality i futurs professionals del sector de l’hoteleria i la restauració.
A continuació trobareu 5 TED talks sobre hospitality, totes elles en anglès, per fer més amens aquests dies de quarantena.
1. El servei no és el mateix que l’hospitalitat
“El servei és una habilitat, mentre que hospitality és un sentiment”, diu Anne Dolce. En aquesta TED talk, recomana posar en primer terme les persones per tenir èxit en un restaurant, hotel o qualsevol altre negoci del sector hoteler i de la restauració. Perquè segons ella, el primer que li falta a la indústria hotelera és l’hospitalitat.
2. Tendències globals de l’hoteleria de luxe
Gerard Inzerillo, CEO de Forbes Travel Guide des del 2014 fins al 2018, comparteix la seva extensa col·lecció d’històries de la seva trajectòria professional. El servei és noblesa, el servei condueix a l’èxit i el servei mereix reconeixement; apunta.
3. Retornem l’hospitalitat a la huminitat, si us plau!
Monique Morrow argumenta que els robots i els chatbots no defineixen l’hospitalitat, en canvi, els humans sí. En aquesta TED talk, Morrow convida a repensar el paper dels humans en el sector hospitality.
4. Un hotel és només un edifici
Baixar Wali afirma que la humanitat és més important que qualsevol luxe material que puguem oferir als clients d’un hotel. Si aconsegueixes connectar amb els clients, sempre guanyaràs: amb la qual cosa, per tenir èxit la idea és crear experiències memorables.
5. Una recepta guanyadora: consells des dels restaurant per implicar l’equip
La manca de compromís dels treballadors és un problema real al qual fan front les empreses de tots els sectors. Gabriel Stulman mostra com les tècniques innovadores de lideratge de el sector de la restauració poden ajudar altres empreses a tenir èxit.