banner-pag-admisiones-jornadas

Ubicat en un entorn tranquil i envoltat de natura on, amb un paisatge de platja, es pot gaudir del mar i de la muntanya

Últims dies per matricular-te

Si estàs interessat o interessada a formar-te o si vols tenir més informació sobre el sector de la hotelería, el turisme i la restauració, aquesta és la teva escola. Truca-ns al 937600212 i t’informarem de tots els nostres programes.

Les places són limitades i el curs és a punt de començar.

Jornades de Portes Obertes

Si estàs considerant venir a estudiar a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar, què millor que visitar-nos personalment i veure les instal·lacions?

Posem a la teva disposició diferents dates per a visitar l’escola i informar-te personalment sobre els programes de Grau universitari en Gestió Hotelera i Turística i el Tècnic en Gastronomia i Restauració.

Les Jornades de Portes Obertes consten d’una presentació dels estudis per part de la Direcció Acadèmica del centre i d’una visita guiada per les instal·lacions.

Escriu-nos en el formulari de contacte. T’esperem!

Les dates de les Jornades de Portes Obertes per la inscripció al curs 2019-20 son les següents:

• Dissabte 23 de febrer de 2019 a les 9.45h (Grau en Gestió Hotelera i Turística) i 10.15h (Tècnic en Gastronomia i Restauració)
  • Dissabte 30 de març de 2019 a les 9.45h (Grau en Gestió Hotelera i Turística) i 10.15h (Tècnic en Gastronomia i Restauració)
  • Dissabte 27  d’abril de 2019 a les 9.45h (Grau en Gestió Hotelera i Turística) i 10.15h (Tècnic en Gastronomia i Restauració)
  • Dissabte 1 de juny de 2019 a les 9.45h (Grau en Gestió Hotelera i Turística) i 10.15h (Tècnic en Gastronomia i Restauració)

Si estàs interessat en altres estudis, o no pots assistir a cap data de portes obertes, pots contactar amb el Departament d’Admissions per concertar una visita personal.

MÉS INFORMACIÓ
Noms
Cognoms
Indica a quina presentació vols assistir
Ciutat
Comentari
Accepto les condicions d’ús
En fer click al botó "ENVIAR" accepta la nostra política de protecció de dades.