Aquest any se celebrarà la 10ª edició del concurs “Maestros del Expresso Junior” i EUHT StPOL participarà de la mà deChristian Lilley, alumne de segon curs de “Tècnic en Gastronomia i Restauració”, en la fase classificatòria pràctica que es realitzarà l’1 de març a Barcelona.

Aquest és un concurs internacional organitzat per l’empresa italiana de cafè espresso illycaffè i La Spaziale que pretén difondre la cultura del cafè i que, per això, reuneix en aquest esdeveniment a estudiants de les millors escoles d’hostaleria i restauració d’Espanya i Portugal.

El concurs consisteix en elaborar dos espressos i dos cappuccinos en un termini de 10 minuts. La correcta col·locació dels elements i el latte art seran objecte de puntuació, entre uns altres.

Molta sort, Christian!