El passat dijous 15 de novembre, els ex alumnes Enrique Aranda (promoció 2005) i Carles Fàbregas (promoció 1994) van visitar l’EUHTStPOL per donar una conferència als alumnes.

Enrique Aranda, recentment anomenat director de l’hotel Hilton Diagonal Mar de Barcelona, en la seva conferència sobre “Las funciones del director de hotel dentro de un grupo hotelero internacional” va parlar del seu pas per l’EUHT StPOL, on va reconeixer que va ser aquí on va descubrir que la hosteleria era la seva vocació. També va explicar la seva trajectòria professional dins del grup Barceló Hotels & Resorts i va acabar donant unes pautes als nostres alumnes per ser un bon candidat dins l’empresa  Hilton.

Por la seva part, Carles Fàbregas, xef executiu d’Evenia Hotels, va donar la conferència sobre “Las cualidades y conocimientos que tiene que tener el chef ejecutivo”, en la que va destacar les ganes d’aprendre i l’empatia amb l’equip com a qualitats personals per treballar dins del món de la hosteleria.