Innovació i tradició, protagonistes del Concurs de Cuina Jove de Catalunya organitzat per l’EUHT StPOL
26 Abril, 2018
StPOL Alumni: Miquel Antoja – Cuiner i pastisser
16 Maig, 2018
Mostrar tots

Viatge gastronòmic pel món de la mà dels estudiants del Màster d’Arts Culinàries i Direcció de Cuina de l’EUHT StPOL

L’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar ha acollit dues jornades de “Buffet del Món”, un esdeveniment on s’han mostrat els plats típics dels països d’origen dels estudiants

La gastronomia és un dels principals atractius de viatjar. Però, com reunir els plats més típics de fins a 35 països diferents en un sol dia? El “Buffet del Món”, organitzat cada any per l’EUHT StPOL, aconsegueix aquest repte amb escreix.

Durant dos dies, els alumnes internacionals del Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina – juntament amb els de la versió en anglès del mateix -, ens apropen als seus països d’origen a través de la tradició culinària. “Espumilla quitena” de l’Ecuador, “Enchilada” d’El Salvador o “Colorful Daikon Rolls” de Corea del Sud, són alguns dels plats que han elaborat els estudiants i que han triomfat entre els comensals.

La Direcció Acadèmica de l’EUHT StPOL ha agraït tant a alumnes com a professors la dedicació i les ganes invertides al Buffet. Una gran feina en equip que ha demostrat, un cop més, la internacionalitat i el potencial dels alumnes de l’EUHT StPOL.

¡No et perdis el resum fotogràfic dels “Buffets del Món”!