EUHOFA_boardmembers_euhtstpol

Va ser escollit a l’École Hotelière de Lausana durant la darrera Assemblea General, en què va ser proposat com a nou membre de la junta.

EUHOFA International es l’Associació Internacional de Directors d’Escoles d’Hoteleria. Creada el 1962 a Suïssa, està formada per un total de 150 membres dels cinc continents, entre ells, l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (EUHT StPOL).

És la segona ocasió que el Sr. Serra és membre de la junta d’EUHOFA, després d’haver-ne format part durant els anys 2007 – 2009 i d’ocupar-ne el càrrec de Vicepresident en l’etapa 2010 – 2016.

[+ informació]

Imatge: Membres de la junta d’EUHOFA escollits durant la darrera Assemblea General celebrada a Lausana el novembre de 2018