Vols més informació?

Coneixements de productes i tècniques culinàries

Perfecciona les tècniques de les cuines del món.

Curs destinat a l’anàlisi pràctic dels productes i matèries primeres aplicant les diferents tècniques culinàries de pre-elaboració, elaboració i presentació en les ofertes gastronòmiques de la cuina tradicional, moderna, d’avantguarda i temàtica.

El curs de Coneixements de Productes i Tècniques Culinàries és el Mòdul 2 del temari del Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina.

• Data d'inici: Novembre.
  • Durada: 12 setmanes lectives.
  • Idioma: Castellà o Anglès.

Coneixement de Productes i Tècniques Culinàries, 12 ECTS

• Coneixement de les matèries primeres
    • Categorització de productes.
    • Àmbits d’estudi.
  • Tècniques culinàries
    • Cuina tradicional.
    • Cuina moderna.
    • Cuina d’avantguarda.
    • Cuina temàtica.
  • Sessions magistrals de grans xefs i experts.

La superació del Mòdul dóna dret al Diploma d’Especialització en Coneixements de Productes i Tècniques Culinàries per l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

Per a la realització dels Cursos d’Especialització és necessari seguir el procés d’admissió i matrícula:

• Fer la sol·licitud del curs mitjançant el formulari de la pàgina web.
  • Entregar al Departament d’Admissions el teu Currículum Vitae, on es detalli la teva experiència prèvia en gastronomia.
  • Si és necessari, es pot realitzar una entrevista d’Admissió amb el Director Acadèmic.
  • Emplenar el Formulari d’Admissió i Matrícula.

Nacionalidades en el campus

Alumnos por clase, de media
+95%

de los alumnos nos recomienda