banner-pag-interna

Dotem a l’estudiant amb els coneixements destreses, habilitats, tècniques de treball, actituds actituds i un comportament necessari per ser un “tot terreny”.

EUHTStPOL-catalan-03

GRAU UNIVERSITARI EN GESTIÓ HOTELERA I TURÍSTICA (UdG)

INFORMA-TE’N SENSE COMPROMÍS
Noms
Cognoms
Ciutat
Comentari
Accepto les condicions d’ús
En fer click al botó "ENVIAR" accepta la nostra política de protecció de dades.

Requisits d’accés:

• Batxillerat. Accés: proves d’accés a la universitat (PAU), fase general. Admissió: ponderació de les matèries de modalitat examinades a les PAU vinculades a la branca de coneixement de Ciències Socials i Jurídiques.
  • Cicles formatius de grau superior (CFGS). Accés: tots els CFGS. Admissió: ponderació de les matèries de modalitat examinades a les PAU vinculades a la branca de coneixement de Ciències Socials i Jurídiques.
  • Més grans de 25 anys. Opció preferent de la prova d’accés superada: Ciències Socials i Jurídiques.
  • Més grans de 40 anys. Valoració de l’experiència professional relacionada amb la titulació de grau a la qual es vol accedir i resultat d’apte/a a l’entrevista.
  • Més grans de 45 anys. Prova d’accés superada i amb resultat d’apte/a a l’entrevista.
  • Altres tipus especials d’accés reconeguts per la normativa vigent.

CURS 2018-19

• 1 d’octubre de 2018 – Inici activitats 1r GGHT a les 10:30h
  • 2 d’octubre de 2018 – Inici activitats 4rt GGHT a les 09:00h
  • 2 d’octubre de 2018 – Inici activitats 4º GGHT a les 09:00h
  • 12 d’octubre de 2018 – Festiu El Pilar
  • 1 i 2 de novembre de 2018 – Pont de Tots Sants
  • 6, 7, 8 de desembre de 2018 – Festius Constitució i Immaculada
  • 14 de desembre de 2018 – Acte de Graduació del curs 2017– 18
  • 22 de desembre de 2018 – Inici vacances de Nadal
  • 7 de gener 2019 – Inici classes 2n trimestre
  • Del 14 de gener a l’1 de febrer de 2019 – Exàmens 1r semestre de GGHT
  • 4 de febrer de 2019 – Inici activitats 2n semestre de GGHT
  • 5 i 6 de febrer de 2019 – Jornades de Desenvolupament Professional (3r TGR, 4rt GGHT, Màsters)
  • 15 de febrer de 2019 – Semifinal Concurs Cocteleria Jove de Catalunya
  • 21 de febrer de 2019 – Final Concurs Cocteleria Jove de Catalunya
  • Del 25 de març al 12 d’abril de 2019 – Dies alterns i exàmens 2n semestre 3r GGHT
  • 8 al 12 d’abril 2019 – Viatge d’estudis de 4rt de GGHT
  • 13 d’abril de 2019 – Vacances de Setmana Santa
  • 23 d’abril de 2019 – Inici classes després de Setmana Santa
  • 1 de maig de 2019 – Festiu dia del treballador
  • Del 13 de maig al 31 de maig de 2019 – Dies alterns i exàmens 2on Semestre 1r, 2on i 4rt de GGHT
  • 1 de juny de 2019 – Inici període pràctiques d’estiu
  • *Concurs de Cuina Jove de Catalunya, Jornada universitària de Gastronomia, data per determinar. *
  • Memòria original verificada del Grau en Gestió Hotelera i Turística de l’EUHT StPOL (UdG). Memòria
  • Informes de verificació i modificació del Grau en Gestió Hotelera i Turística de l’EUHT StPOL (UdG). Informe
  • Informes de seguiment
  • Documentació referida a la coordinació de l’activitat docent:

TESTIMONIS

Aixa Arún

Directora de calidad y desarrollo de RRHH. H10 HOTELS. Promoción 1998.

“Els meus companys i jo coincidim: els alumnes de Sant Pol són garantia de professionalitat. La combinació teòrico-pràctica d’Hotel-Escola prepara als futurs líders hotelers ensenyant la realitat del sector en la mobilitat internacional com part del seu desenvolupament directiu”.

Enrique Aranda

General Manager at Hilton Diagonal Mar Barcelona. Class of 2002

"L’après a Sant Pol, els seus coneixements i experiències, et fan brillar amb llum pròpia i aconseguir ràpidament les posicions que vulguis amb el límit que tu decideixes com únic límit professional".

Bruno Hallé

Soci Director de Magma Hospitality Consulting. Barcelona. Promoció 1991.

"Vaig triar EUHT StPOL per ser una escola reconeguda i per la formació pràctica que ofereix. L’escola em va aportar la base del coneixement de l’hostaleria, a més de la vessant pràctica de negocis i relacions amb antics alumnes".

Julie Frank.

Digital Field Marketing Manager Nothern Spain. Starwood Hotels and Resorts Worldwide. Promoció 2010.

"Gestionar la confiança i el prestigi d’una marca com la de Sant Pol és una carrera de fons del qual només arriben aquells que realitzen un treball seriós i de rigor."