banner-pag-interna

Dotem l’estudiant amb els coneixements, destreses, habilitats, tècniques de treball, actituds i un comportament necessari per a ser un “tot terreny”.

GRAU UNIVERSITARI EN GESTIÓ HOTELERA I TURÍSTICA (UdG)

INFORMA-TE’N SENSE COMPROMÍS
Noms
Cognoms
Ciutat
Comentari
Accepto les condicions d’ús
En fer click al botó "ENVIAR" accepta la nostra política de protecció de dades.

Requisits d’accés:

• Batxillerat. Accés: proves d’accés a la universitat (PAU), fase general. Admissió: ponderació de les matèries de modalitat examinades a les PAU vinculades a la branca de coneixement de Ciències Socials i Jurídiques.
  • Cicles formatius de grau superior (CFGS). Accés: tots els CFGS. Admissió: ponderació de les matèries de modalitat examinades a les PAU vinculades a la branca de coneixement de Ciències Socials i Jurídiques.
  • Més grans de 25 anys. Opció preferent de la prova d’accés superada: Ciències Socials i Jurídiques.
  • Més grans de 40 anys. Valoració de l’experiència professional relacionada amb la titulació de grau a la qual es vol accedir i resultat d’apte/a a l’entrevista.
  • Més grans de 45 anys. Prova d’accés superada i amb resultat d’apte/a a l’entrevista.
  • Altres tipus especials d’accés reconeguts per la normativa vigent.

CURS 2019 – 2020

• 30 de setembre de 2019 – Inici activitats 1r GGHT
  • 1 d’octubre de 2019 – Inici activitats 2n, 3r i 4t GGHT
  • 1 de novembre de 2019 – Festiu
  • 6 de desembre de 2019 – Festiu
  • 13 de desembre de 2019 – Acte de Graduació del curs 2018– 2019
  • 21 de desembre de 2019 – Inici vacances de Nadal
  • 7 de gener de 2020 – Inici classes 2n trimestre
  • Del 20 al 31 de gener de 2020 – Exàmens 1r semestre GGHT
  • 27 de gener de 2020 – Inici classes d’idiomes 1r, 2n i 3r GGHT
  • 3 de febrer de 2020 – Inici assignatures 2n semestre
  • 4 i 5 de febrer de 2020 – Jornades de Desenvolupament Professional (4t GGHT)
  • 13 de febrer de 2020 – Semifinal Concurs Cocteleria Jove de Catalunya
  • 20 de febrer de 2020 – Final Concurs Cocteleria Jove de Catalunya
  • Del 23 de març al 3 d’abril de 2020 – Exàmens 2n semestre 3r GGHT
  • Del 30 de març al 3 d’abril de 2020 – Viatge d’estudis 4t GGHT
  • 4 d’abril de 2020 – Inici vacances de Setmana Santa
  • 14 d’abril de 2020 – Inici classes després de Setmana Santa
  • 1 de maig de 2020 – Festiu
  • 15 de maig de 2020 – Final període lectiu 2n semestre
  • Del 18 al 29 de maig de 2020 – Exàmens 2n semestre 1r, 2n i 4t GGHT
  • 30 de maig de 2020 – Inici període pràctiques d’estiu

• *Concurs de Cuina Jove de Catalunya, Jornada universitària de Gastronomia, data per determinar. *

TESTIMONIS

Aixa Arún

Directora de calidad y desarrollo de RRHH. H10 HOTELS. Promoción 1998.

“Els meus companys i jo coincidim: els alumnes de Sant Pol són garantia de professionalitat. La combinació teòrico-pràctica d’Hotel-Escola prepara als futurs líders hotelers ensenyant la realitat del sector en la mobilitat internacional com part del seu desenvolupament directiu”.

Enrique Aranda

General Manager at Hilton Diagonal Mar Barcelona. Class of 2002

"L’après a Sant Pol, els seus coneixements i experiències, et fan brillar amb llum pròpia i aconseguir ràpidament les posicions que vulguis amb el límit que tu decideixes com únic límit professional".

Bruno Hallé

Soci Director de Magma Hospitality Consulting. Barcelona. Promoció 1991.

"Vaig triar EUHT StPOL per ser una escola reconeguda i per la formació pràctica que ofereix. L’escola em va aportar la base del coneixement de l’hostaleria, a més de la vessant pràctica de negocis i relacions amb antics alumnes".

Julie Frank.

Digital Field Marketing Manager Nothern Spain. Starwood Hotels and Resorts Worldwide. Promoció 2010.

"Gestionar la confiança i el prestigi d’una marca com la de Sant Pol és una carrera de fons del qual només arriben aquells que realitzen un treball seriós i de rigor."