Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya - Hotel-Escuela de Sant Pol de Mar. Dirección Hotelera, Gastronomía y Artes culinarias y Restauración y EventosHotel-Escuela de Sant Pol de Mar. Dirección Hotelera, Gastronomía y Artes culinarias y Restauración y Eventos
banner-stpolexperience

“Aprendre fent” és un dels nostres lemes, probablement, el que millor resumeix la filosofia i el concepte de l’Hotel-Escola.

Concurs Cocteleria Jove de Catalunya

És un dels concursos de cocteleria més antics del país, en el qual s’entrega el Premi al Millor Cocteler Jove de Catalunya. Un esdeveniment anual en què participen estudiants i professionals menors de 25 anys residents a Catalunya.

Al 2019 celebrem la 36a edició del Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya i la final tindrà lloc el 7 de març de 2019 a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar.

El jurat està format per experts del món de la cocteleria com el Sr. Josep M. Gotarda Jr, president del Jurat d’Habilitat o la Sra. Natalia Roig, Vicepresidenta de Girona – Associació Catalana de Sommeliers.

La peculiaritat del concurs radica en dos aspectes: un d’ells és que no s’atorguen premis en metàl·lic i l’altre, que persegueix l’objectiu de despertar entre els joves estudiants l’interès per desenvolupar una carrera professional a l’àrea de servei de sala, molt demandada per les empreses hoteles i els restaurants comercials.

A més a més, el Concurs recorda anualment dos dels grans bàrmans que ha tingut Catalunya; mitjançant la personalització de dos dels trofeus que s’atorguen als participants. Es tracta del Trofeu Josep M. Gotarda a la destresa i habilitat i el Trofeu Manuel Villalante a la millor puntuació del jurat.

Descarrega’t les Bases del Concurs de Cocteleria Jove 2019 aquí

35a edició del Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya, any 2018

Llegeix la notícia de l’edició 2018 del Concurs, guanyadors, fotografies i vídeo aquí