banner-stpolexperience

“Aprendre fent” és un dels nostres lemes, probablement, el que millor resumeix la filosofia i el concepte de l’Hotel-Escola.

Jornades de Desenvolumpament Professional (JDP)

Presentació Jornades de Desenvolupament Professional

Cada any, l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar celebra les Jornades de Desenvolupament Professional, esdeveniment en què els representants de Recursos Humans de les empreses hoteleres més importants i de restauració visiten l’Escola per entrevistar els alumnes que finalitzen estudis amb l’objectiu d’aconseguir les pràctiques finals i incorporar-se a les seves plantilles. L’objectiu és dissenyar un pla de carrera adequat a cada perfil i trobar feina a través d’aquestes pràctiques professionals.

La missió de les Jornades de Desenvolupament Professional és apropar els alumnes a grups hotelers, turístics i de restauració líders a nivell nacional i internacional. Aquesta relació universitat-empresa dóna als alumnes l’oportunitat de participar a les presentacions de les empreses, entrevistar-se i establir vincles laborals. Aquestes jornades són un punt de trobada entre empreses turístiques reconegudes mundialment, amb els millors hotels, complexes i restaurants, i els estudiants de l’escola amb l’objectiu de seguir-los formant, apropar-los al món professional real i ajudar-los a aprendre dia rere dia sota la filosofia que practica EUHT StPOL, “aprendre fent”.

Les jornades tenen una duració de dos dies, el curs 2018-19 s’han celebrat els dies 5 i 6 de febrer de 2019. Durant els matins les empreses que participen a l’esdeveniment presenten la filosofia i cultura de treball i a la tarda entrevisten els estudiants dels diferents programes de l’EUHT StPOL. Aquesta activitat està dirigida únicament als alumnes que finalitzen els seus estudis durant el curs acadèmic i membres de l’Associació d’Antics Alumnes.

EUHT StPOL és l’Hotel-Escola de referència al sector desde 1966 i manté una estreta relació tant amb els grups hotelers i turístics líders nacionals com els internacionals. Aquests grups participen a les JDP de forma rotativa, de manera que tots passen per les instal·lacions del campus amb l’objectiu de seleccionar els seus futurs treballadors. Això constata que les JDP són un recurs i una eina amb molt de potencial per tots els seus actors, que s’ha de cuidar davant el context econòmic actual. El 100% dels alumnes assistents aconsegueixen un contracte de pràctiques i un 94% dels alumnes aconsegueixen un pla de carrera després d’haver finalitzat les pràctiques.

Consulta AQUÍ les FOTOGRAFIES de les Jornades de Desenvolupament Professional 2019 [+]

Les JDP 2019 en xifres [+]

Vídeo 2019  Jornades de Desenvolupament Professional

Empreses participants a l’edició 2019

Dinàmica de funcionament

EUHT StPOL envia a les empreses participants els Currículums Vitae dels alumnes de tots els programes que finalitzen els estudis a l’Escola aquest any, així com també els dels membres de l’Associació d’Antics Alumnes (AAA) que així ho han demanat.

Les empreses fan una preselecció dels CV escollits i posteriorment es comunica a tots els participants a les JDP.

Els interessats en alguna empresa en concret que no hagin estat seleccionats podran deixar el seu CV a una safata de l’empresa corresponent que trobaran a les taules del saló. En cas de disposar temps per realitzar entrevistes addicionals, les empreses donarien la llista dels nous candidats després del dinar.

Aquest no és l’únic mitjà per aconseguir pràctiques o ofertes de treball a través de l’Escola, ja que l’EUHT StPOL té contactes amb establiments independents que contínuament requereixen de la colaboració de l’Escola per a estudiants en pràctiques i vacants laborals.