Miquel Antoja ha tornat a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar i ens ha explicat les experiències que va viure durant la seva etapa de formació i de pràctiques i la seva relació actual amb Instagram

Miquel Antoja (Badalona, 1984) es considera 50% cuiner i 50% pastisser. Va estudiar el Tècnic en Gastronomia i Restauració del 2004 al 2007 i, posteriorment, va fer un PostGrau de Pastisseria.

Antoja ha tornat a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar on ha recordat les seves pràctiques tant a les cuines de l’Escola com, per exemple, a la pastisseria Dolç de Sant Cugat.

Per a en Miquel, un dels punts més forts de l’H-E de Sant Pol de Mar és que “la seva metodologia et fa passar tant pel Departament de Cuina com pel de Sala, cosa que t’ajuda a adquirir una formació de 360º”.

Gastronomia a les xarxes socials

En Miquel és usuari habitual d’Instagram. Tot i això, des de fa cinc anys l’utilitza com a eina de treball. Per a ell, hi ha una connexió molt potent entre la gastronomia i les xarxes socials. Així, acumula més de 300.000 seguidors amb els que comparteix dia a dia les seves receptes i creacions. “Instagram t’obra moltes portes i serveix per documentar tot el que fas”, assegura.

El consell de Miquel Antoja

Per a en Miquel, ha estat un plaer tornar “ a la seva segona casa”. Ha recomanat a tots aquells interessats en el món de la gastronomia i la restauració “que entrin a l’Hotel-Escola al 200% i que busquin el camí de l’esforç i el treball constant”.