Barcelona Designers Collective 2016
La Festa Major de Sant Pol es dedica a l’Hotel-Escola
15 juliol, 2016
Mostrar tots

MasterChef escull EUHT StPOL per premiar als seus guanyadors amb una beca d’estudis.

Els recents guanyadors de  MasterChef Colombia 2016, Leonardo Morán i Ana Belén Charry, han estat premiats per haver guanyat el concurs, amb dues beques excel·lència per estudiar a l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar – Hotel-Escola de Sant Pol de Mar – Barcelona.

Ambdós guanyadors viatjaràn fins a Barcelona per cursar un programa formatiu de cuina a l’EUHT StPOL, escola universitària on s’han format acreditats xefs nacionals i internacionals, i on segueixen formant-se futurs professionals de prestigi, pel que estem segurs que sabràn aprofitar aquesta oportunitat per seguir aprenent i creixent entre fogons.

¡¡¡Benvinguts Leonardo i Ana Belén!!!

Si vols formar-te amb ells pots consultar els nostres programes de cuina aquí:

Ganadores MasterChef Colombia 2016 from EUHT StPOL on Vimeo.

IMG-20160709-WA0001